پارسی وب
دانلود بازی و نرم افزار و بازی و ...

 در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

 

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.2.incl.DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 2 PC-CODEX

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

Reaper Tale of a Pale Swordsman PC-ALiAS

 

Reaper pc cover دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

NaissanceE PC-RELOADED

 

NaissanceE pc cover small دانلود بازی NaissanceE برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی کامپیوتر Jazzpunk جازپانک یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Necrophone طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Adult Swim آن برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . این بازی مجموعه ای از ماجراهای کمدی است که در واقعیات سرد جنگ جهانی اتفاق می افتد و از طرفی دیگر مسائل جاسوسی شرکت های بزرگ و جرایم اینترنتی را نیز به چالش می کشد . گیم پلی بازی با الهام از فیلم های کمدی حقه بازی و انیمیشن سال های گذشته , همچنین با تمرکز بر اسباب بازی های عجیب و غریب , محیط های خارق العاده و کشف جهان باز ساخته شده است .

Jazzpunk PC-HI2U

 

Jazz Punk pc cover دانلود بازی Jazzpunk برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی Typing of the Dead Overkillیک بازی بر پایه تایپ است که بر اساس بازی The House of the Dead Overkill که در سال ۲۰۱۱ برای PS3 منتشر شد ساخته شده است. در این بازی به جای به دست گرفتن تفنگ و تیراندازی کردن، باید روی سرعت انگشت های خود حساب باز کرده و تلاش کنید با تایپ سریع عبارات به نمایش درآمده روی تصویر، زامبی ها را از بین ببرید. به کسانی که دوست دارند سرعت تایپ خود را افزایش دهند و علاقه ای هم به فضاهای ترسناک و هیجانی دارند این بازی را توصیه می کنیم.

 

The Typing Of The Dead Overkill PC-CPY

 

The Typing of The Dead Overkill pc cover دانلود بازی The Typing Of The Dead Overkill برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.2.incl.DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 2 PC-CODEX

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 Shadowrun Dragonfall افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

Shadowrun: Dragonfall PC-RELOADED

 

Shadowrun Dragonfall pc cover small دانلود بازی Shadowrun: Dragonfall برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Castlevania 2 lords of shadow pc cover دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بیگانگان به زمین حمله کرده اند تا سیاره را از منابعش خالی کنند و سیاره ی درحال نابودی خود را نجات دهند. این بازی شامل ۱۶ سطح، ۴۰۰ مرحله و گروهی از تفنگ های بی نظیر می باشد و شما باید به هک، بریدن و شلیک به سمت زنده ماندن و پیروزی پیش بروید. بازی دارای سبک ۳بعدی می باشد.

Humanity Asset PC-HI2U

 

Humanity Asset pc cover دانلود بازی Humanity Asset برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد.

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

 

HISTORY LEGENDS OF WAR pc cover small دانلود بازی HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید رحمان عشق من با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : حامد رجبی و مسعود محمدی ، تنظیم : علی لطیفی ، آهنگ : مدوید لطیفی

Download New Music Rahman My Love

دانلود آهنگ جدید رحمان



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود اجرای زنده مجید خراطها در پارک دانشجو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این اجرا برای امور خیریه و انسان دوستانه برای نیازمندان و سالمندان در واپسین روزهای سال ۹۲ در پارک دانشجو انجام گرفته است.

دانلود اجرای زنده مجید خراطها



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی ساقی بهار با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Salar Aghili Butler Spring

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید مهران آتش مدیون با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

دانلود آهنگ جدید مهران آتش



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید آوش هر روز با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Avash Every Day

دانلود آهنگ جدید اوش



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد انتظار با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

تنظیم : فرشاد فارسیان ، میکس و مستر : سهراب پاکزاد

Download New Music Sohrab pakzad Expectation

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی وصل و هجران با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Mohammad Esfahani

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد یه حسی میگه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Sohran Pakzad a feeling say

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی منو تو سال نو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : فرزاد حسنی ، آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی

Download New Music Shahram shokohi

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید عماد خوبه حالم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : عماد ، آهنگ و تنظیم و میکس و مستر : سعید جرا

Download New Music Emad I feel good

 دانلود آهنگ جدید عماد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی ، مرتضی پاشایی ، سعید شهروز ، رضا صادقی ، محمد علیزاده به نام فصل بهار

این آهنگ زبان های مختلف محلی خوانده شده است.

دانلود آهنگ سه ستاره نوروز 93



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی Rambo: The Video Game یک بازی اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمایش هایش شباهت های مشهودی به سری بازی های موفق far cry دارد و داستان کلی آن در مورد سری فیلم های بسیار موفق تاریخ سینما یعنی رمبو خواهد بود. برخی از ویژگی های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت فریب دادن:در این قابلیت شما می توانید به پشت دشمن رفته و با زیرکی سلاح شخص را بردارید وبا حمله ی ناگهانی افراد دور او را با یک گلوله نابود کنید. مبارزه ی دکمه زنی:مطمئنا با دکمه زنی و یا QTE دربین بازی ها آشنا هستید در این بازی هم همینطور مبارزه هایی بر پایه ی دکمه زنی دارید. منطبق کردن تفنگ و وسیله ی نقلیه:در این قابلیت شما در حال رانندگی هستید و موشکی درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ی آن درحین رانندگی می توانید شلیک کنید. قدرت شکاری:با این قابلیت در بازی های دیگر مثل رستگاری سرخ پوست مرده هم آشنا شدید که این قابلیت به شما در نشانه گیر با تیرو کمان و چاقو در حین شما کمک می کند زیرا دارای تمرکز بیشتر می شوید. این بازی، یک گیم نام آشنا است که شخصیت اول و اصلی آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر میشود. ی یک سربازی کهنه جنگ ویتنام و یک کلاه سبز اصیل است که با بسیاری از فنون مبارزه و جنگ های چیریکی ماهر است. بازی Rambo The Video Game براساس سری فیلم های رامبو: اولین خود ۱ و ۲ ساخته شده است. سلاح های و ابزارهای نابود کننده بسیاری در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشنان را نابود کنید. از نظر گرافیک بازی فوق العاد بوده و بازی در دو حالت یک و دو نفره قابل اجراست. ۱۵ مرحله پر از درگیری بر اساس همین فیلم برای این بازی تدارک دیده شده است و همچنین صدای رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صدای همان بازیگران است که از آرشیو کانال جمع آوری شده و این امر نشان میدهد که شرکت Reef برای ساخت این بازی وقت بسیاری گذاشته است. تمامی صحنه های داستان این بازی در استودیوی مشهور Alvernia و نویسندگان بازی The Witcher 2 ایجاد شده است.

Rambo the Video Game PS3-DUPLEX

 

Rambo The video game ps3 cover دانلود بازی Rambo the Video Game برای PS3



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.

NASCAR 14 PS3-iMARS

 

NASCAR 14 ps3 cover دانلود بازی NASCAR 14 برای PS3



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

خبر جالب . پژمان جمشیدی خواننده هم شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

می تونید آهنگشو دانلود کنین.

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی فرشته با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

آهنگ : اشکان خشایی ، تنظیم : فرشید فارسی

Downlod New Music Pejman Jamshidi Angel

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

Yaiba Ninja Gaiden Z XBOX360-iMARS

 

yaiba ninja gaiden z xbox360 cover دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II XBOX360-iMARS

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth XBOX360-iMARS_NTSC_REPACK

Southpark Stick of Truth XBOX360-COMPLEX_PAL

 

Southpark Stick of Truth xbox360 cover small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 XBOX360-COMPLEX

 

Castlevania Lords of Shadow 2 xbox360 cover small دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی
.: Weblog Themes By PayamBlog :.